Η απίστευτη υπόθεση ενός συμβόλου της διαμαρτυρίας εναντίον του Πούτιν στο Διαδίκτυο, που σκότωσε και τεμάχισε τη γυναίκα του και στη συνέχεια δήλωσε την εξαφάνισή της και απηύθυνε δραματικές εκκλήσεις για την ανεύρεσή της.
του Θανάση Αυγερινού
H Ιρίνα Καμπάεβα έγραφε δραστήρια στο μπλογκ της και τα κοινωνικά δίκτυα ως Ιρίνα Τσέρσκα και τον υπόλοιπο καιρό εργαζόταν σε ραδιοσταθμό της Μόσχας. Οταν εξαφανίστηκε τις πρώτες μέρες της νέας χρονιάς και ο σύζυγός της Αλεξέι, επίσης γνωστός μπλόγκερ και ιδρυτής «καλλιτεχνικών» εστιατορίων στη Μόσχα, άρχισε μανιωδώς να την αναζητεί, το ρωσικό Διαδίκτυο αναστατώθηκε.
Δεν έλειψαν κι αυτοί που υπέθεσαν ότι μπορεί να εμπλέκονται στην υπόθεση μυστικές υπηρεσίες ή παρακρατικοί κύκλοι, ενοχλημένοι από τη σφοδρή κριτική της κατά του νέου νόμου του Κρεμλίνου, που απαγόρευσε τις υιοθεσίες ορφανών της Ρωσίας από Αμερικανούς, υπόθεση που έχει κάνει σημαία η ρωσική αντιπολίτευση επικρίνοντας τη « βαναυσότητά» της.
Οι πάντες ύψωσαν φωνή διαμαρτυρίας και ένα δίκτυο αλληλεγγύης στον άτυχο σύζυγο και τα τρία μικρά παιδιά της αγνοούμενης δημοσιογράφου άρχισε να την αναζητεί σε ολόκληρη τη χώρα. Ο Αλεξέι παραδέχτηκε ότι η Ιρίνα έφυγε μετά από οικογενειακό καβγά στις 3 τα ξημερώματα της 3ης Ιανουαρίου, ενώ κάποιοι είπαν ότι την είδαν στην Αγία Πετρούπολη.
«Βοηθήστε όπως μπορεί ο καθένας. Σας ευχαριστώ και θα απαντήσω σε όλους. Η Αστυνομία λέει ότι θα επιστρέψει σύντομα, αλλά όσο περνάει ο καιρός δεν τους πιστεύω. Ολο και περισσότεροι μου λένε για την Αγία Πετρούπολη. Βοηθήστε!» έγραφε ο Αλεξέι Καμπάεφ όλες τις ημέρες που η Ιρίνα –Ιρκα, όπως την ανέφερε χαϊδευτικά στο Διαδίκτυο- ήταν αγνοούμενη.
Το σκηνικό άρχισε να γκρεμίζεται όταν ο 6ετής μεγαλύτερος γιος τής Ιρίνα, από προηγούμενο γάμο, έδειξε τα κλειδιά της «μαμάς» αυθόρμητα στον αστυνομικό επιθεωρητή που τους επισκέφθηκε, αν και ο «μπαμπάς» είχε πει ότι τα είχε πάρει φεύγοντας μαζί της. Το ίδιο συνέβη και με την ταυτότητά της, οπότε οι αντιφάσεις πλήθυναν, πολύ περισσότερο που η νταντά των τριών παιδιών είχε κι αυτή αναρωτηθεί πώς και ο Αλεξέι σηκωνόταν πρωί τις τελευταίες ημέρες για να πετάξει τα σκουπίδια.
Οι αστυνομικοί ζήτησαν από τον Καμπάεφ να ανοίξει το πορτμπαγκάζ του αυτοκινήτου, το οποίο του δάνεισε φίλη τής Ιρίνα για να τον διευκολύνει τις ημέρες των ερευνών, και επέμειναν να αδειάσει εντελώς τις μαύρες σακούλες σκουπιδιών που είχαν από πάνω διάφορα άχρηστα. Ο Καμπάεφ κατέρρευσε και αρχίζοντας με ένα «δεν μπορώ πιο κάτω, εκεί είναι η… Ιρίνα» κατέθεσε πώς έπνιξε με ένα σύρμα και με τα χέρια τη γυναίκα του κατά τη διάρκεια ενός συνηθισμένου οικογενειακού καβγά για τα άσχημα οικονομικά των επιχειρήσεών του, τα πολλά δανεικά κ.λπ. Αλλά και πώς εν συνεχεία διαμέλισε το πτώμα της στην μπανιέρα του σπιτιού, πώς πέταξε τμήματα της σορού σε απομακρυσμένα σημεία της πόλης και κρατούσε τα υπόλοιπα στο παγωμένο πορτμπαγκάζ, για να τα εξαφανίσει αργότερα.
«Κατάλαβα ότι έπρεπε να κρατηθώ όρθιος μετά την καταστροφή για να μεγαλώσω τα παιδιά, να μη χάσουν μεμιάς και μητέρα και πατέρα» είπε ο δολοφόνος, εξηγώντας ότι την επομένη του φόνου κρατούσε με παιχνίδια και κινούμενα σχέδια τα τρία παιδιά μακριά από το μπάνιο, ώσπου να τελειώσει το… διαμελισμό.
Συγγενείς και φίλοι επιβεβαίωσαν τους συχνούς καβγάδες, ενώ αναγνώστες τής Ιρίνα θυμήθηκαν τα παθιασμένα μηνύματά της, στα οποία συνέκρινε την ενδοοικογενειακή βία «εναντίον γυναικών που προτιμούν να μη μιλήσουν εναντίον των καταραμένων «δικών» τους» με την κρατική βία κατά της αντιπολίτευσης. Η δημοσιογραφική και «πολιτική» δραστηριότητα και των δύο πρωταγωνιστών του οικογενειακού δράματος οδήγησε πολλούς στο να συνεχίσουν να πιστεύουν στον αστικό μύθο, ότι κάθε μπλόγκερ είναι εξ ορισμού και άγιος άνθρωπος.
«Μα πώς είναι δυνατόν ο ιδρυτής του «Ενωμένου Ανθρωπιστικού Εκδοτικού» (σ.σ. OGI – αλυσίδα 24ωρων καφέ με μουσική σκηνή και βιβλιοπωλείο) να έκανε κάτι τέτοιο; Μήπως η υπόθεση είναι κατασκευασμένη από τις Αρχές για να κάμψουν το κίνημα διαμαρτυρίας; Μήπως όλα έγιναν για να προλάβουν τη διαδήλωση της περασμένης Κυριακής;» είναι μερικές από τις γνώμες που σταχυολόγησε το newsru.com.
Πηγή: Εφημερίδα των Συντακτών
ΥΓ: τα τέρατα δεν υπάρχουν μόνο στα παραμύθια. Ούτε και είναι «άγνωστοι». Όπως έχουν δείξει πλήθος αφηγήσεων, μπορούν μια χαρά να είναι τα «καλύτερα παιδιά», της «διπλανής πόρτας». Αυτά, προς απάντηση των σχολίων που αναφέρει το άρθρο.